Nyheter

Vad händer

En ny säljutbildning med unikt upplägg!

En ny säljutbildning med unikt upplägg!

Business Performance och Skapa Framgång i samarbete.

Kontinuitet – Motivation – Kompetens

 

I dagens brus är det inte alltid lätt att vara säljare. Det är svårt att nå fram till möjliga kunder trots att man har en kanonprodukt eller tjänst. I det läget är det lätt att tappa både självförtroende och resultat.

Det vill vi ändra på. Vi tycker det skall vara roligt att sälja och därför har vi tagit fram en skräddarsydd utbildning. En unik utbildning där vi till och med vågar lova att varje investerad krona kommer tillbaka. Med råge!

  • Nätverk

 Ett nätverk skapas bestående av 10 – 12 säljare från olika branscher som träffas under ledning av en coach och en utbildare.

 

  • Coach

En certifierad coach leder diskussioner i gruppen/nätverket. Individuell målsättning följs upp regelbundet. Möjlighet till individuell coachning ingår.

 

  • Utbildare

En utbildare inom sälj tar hand om den teoretiska delen och kompetensutveckling. Teori varvas med praktik för att nå bästa resultat. Möjlighet till individuellt mentorskap ingår.

Utbildningen genomförs under 6 tillfällen och varje pass är 3 timmar lång. Kontinuitet gör att du hela tiden följs upp, utvecklar din kompetens och får energi att nå ditt mål.

Nästa utbildning drar igång den 6 september 2017

Pris: 24 000kr

Plats: Drottninggatan 9, Göteborg

Varmt välkomna att anmäla er till lotta@skapaframgang.se el harri@businessperformance.se

Harri Saarinen

Business Performance AB

Telefon: 0702-101854

E-post: harri@businessperformance.se

Ida-Lotta Elgbratt

Skapa Framgång AB

Telefon: 0722-260427

E-post: lotta@skapaframgang.se

Housewarming party

Housewarming party

Kom och fira med oss! Torsdagen den 31 augusti från kl: 16:00 och framåt slår vi upp dörrarna för invigning av våra nya lokaler på Drottninggatan 9, Göteborg! Under kvällen bjuds det på bubbel och tilltugg! Ta med dig en kollega, vän eller varför inte familjen och kom och fira med oss!

Lediga arbetsplatser i centrala Göteborg

Söker du lokal i Göteborg?

Kom och sitt med oss i en dynamisk, kreativ miljö, mitt i centrala Göteborg, i vårt nyrenoverade kontorshotell på Drottninggatan 9. Hör av dig om du vill sitta med oss!

Föreläsning Business Region Göteborg

Professionelt affärsmannaskap

Fullsatt när Marcus Hermansson föreläste om professionellt affärsmannaskap hos Business Region Göteborgs projekt Expedition Framåt. Föreläsningens syfte var att ge VD & företagsledare en överblick, känsla och inspiration för professionellt affärsmannaskap, samt att få inblick i vad som kännetecknar framgångsrika företag och affärsmän/kvinnor.

Föreläsning Avenyföreningen

Låt personalen bli stjärnor och väx som företag

Marcus Hermansson föreläste om hur en säljorganisation måste träna på att bli bättre varje dag. Alternativet är att bli sämre. Det finns inget mittemellan. Men glömmer du av inspirationen försvinner gnistan. Säljare som har gnistan i kombination med ett professionellt agerande är de som lyckas bäst. Och om säljarna lyckas blir ert företag mer framgångsrikt.
Hur kan du som ledare jobba med din personal för att utveckla deras kundservice/kundomhändertagande? Lär dig hur du kan inspirera din personal för att se dem växa och utvecklas till de stjärnsäljare som de kan bli.

Samarbete med Sahlgrenska Science Park

Samarbete med Sahlgrenska Science Park

Business Performance AB har ingått samarbete med Sahlgrenska Sciencepark avseende Affärsmannaskap och säljträning. Som prefererad partner kommer Business Performance att i första hand hjälpa inkubator företag inom Life Science.

Business Performance har ledande kompetens samt bred erfarenhet och vi ser fram emot att få bygga vidare på vår relation med Sahlgrenska Sciencepark och utöka vårt samarbete över flera kompetensområden och vara den strategiska partner som möjliggör att dessa företag gör fler och lönsammare affärer, säger Harri Saarinen, Business Performance.

Föreläsning Avenyföreningen

Från missnöjda kunder till glödande fans!

Marcus Hermansson från Business Performance AB föreläste om hur vi borde tänka i mötet med kunden. Visst är det så att inget skapar större stolthet än genuint nöjda kunder? Värdet i ett varumärke, i konsumentledet, ligger framförallt i hur många kunder som vill komma tillbaka. Trots att det kostar otroligt mycket att få en kund över tröskeln, är det vanligt att servicesystem, personal och andra faktorer istället motverkar kundens vilja att återkomma.

Share This